INFORMAȚII DESPRE PĂRINȚI / TUTORE








    DATA DE NAȘTERE A NOU-NĂSCUTULUI*

    A fost născut la termen (40 de săptămâni)?









    Bebelușul este alăptat?


    exclusivmixtnu

    Există probleme de sănătate ale bebelușului despre care ar trebui să știu? Dacă da, vă rog să detaliați.



    INFORMAȚII

    Ce înseamnă o ședință de mentoring?

    Sesiunile de mentoring sunt dedicate fotografilor începători și celor care își doresc să se perfecționeze sub îndrumarea unui fotograf de nou-născuți profesionist. Astfel, cursanții vor învăța cum să realizeze fotografii perfecte cu nou-născuți, motiv pentru care am nevoie de ajutorul micilor modele. Daniela va poziționa de fiecare dată bebelușul, iar participanții vor face doar fotografii. Astfel, nu este nevoie să vă faceți griji, deoarece bebelușii vor fi în siguranță pe tot parcursul ședinței.

    Cât durează o ședință de mentoring?

    În ceea ce privește timpul petrecut împreună în cadrul sesiunii de mentoring, vom aloca 2-3 ore pentru a vă fotografia bebelușul.

    Ce trebuie să aduceți la venirea în studio?

    • Lapte praf sau lapte matern – Fie că bebelușul este alăptat la sân sau este alăptat mixt, recomandarea mea este să aduceți 2 biberoane cu lapte muls / lapte praf. Această condiție este obligatorie, întrucât alăptarea durează mult, iar cursanții pot pierde timp valoros în acest fel. De asemenea, este necesar ca masa bebelușului să coincidă cu ora venirii la studio. Prin urmare, trebuie să hrăniți bebelușul chiar înainte de ședința foto.
    • O aleză, o păturică sau un pled, pamperși, șervețele umede.
    • Suzetă - În cazul în care bebelușul a primit deja o suzetă, aceasta ne poate fi de ajutor în momentele în care devine agitat. Așadar, nu uitați să luați și suzeta cu voi.
    • Sirop sau picături pentru colici.
    • Entuziasm - După ce v-ați asigurat că ați pus în bagaj toate lucrurile și accesoriile de care avem nevoie pentru ședința foto, vă puteți relaxa. Lăsați entuziasmul să vă cuprindă și bucurați-vă de fiecare moment petrecut în studioul foto.

    Captura și livrarea

    1. Beneficiarul acceptă ca Prestatorul să-și folosească talentul artistic pentru crearea de fotografii așa cum Prestatorul consideră potrivit.
    2. Prestatorul nu este obligat să furnizeze toate imaginile făcute la sesiune. Va fi furnizată o selecție cu cele mai bune imagini din cadrul sesiunii, iar selecția o va face Prestatorul.
    3. Pentru sesiunile foto de nou-născut se vor livra 8 imagini. Beneficiarul poate alege suplimentar imagini si va achita o taxa pentru fiecare imagine aleasa in plus.
    4. Imaginile vor fi furnizate în format .jpeg, editate în forma finală, bune pentru print și pentru web. Prestatorul nu va furniza imagini în format .raw. Fotografiile vor fi livrate printr-o galerie on-line la 2 săptămâni după sesiunea foto, galerie care va fi disponibilă pentru 6 luni de la data livrării.




    Drepturi de publicare

    Beneficiarul, prin prezentul contract, acordă Prestatorului:

    • dreptul irevocabil și nerestricționat de a folosi și publica fotografii cu Beneficiarul, sau în care Beneficiarul ar putea fi prezent, pentru scopuri editoriale, vânzare, publicitate, educaționale, sub orice formă sau mediu; dreptul de modificare fără nici o restricție; dreptul de copiere fără restricție.
    • dreptul irevocabil de a folosi și publica on-line un număr limitat de fotografii cu Beneficiarul, sau în care Beneficiarul ar putea fi prezent, cu acordul acestuia asupra căror imagini pot fi publicate și fără menționarea datelor personale sau oricăror date prin care clientul ar putea fi identificat, pentru scopuri editoriale, vânzare, publicitate, educaționale, sub orice formă sau mediu; dreptul de modificare fără nici o restricție; dreptul de copiere fără restricție.




    Acordul informat al beneficiarului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

    1. Având în vedere dispozițiile Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR), Beneficiarul declară că a fost informat cu privire la dreptul de a solicita acces la datele cu caracter personal, dreptul de a cere rectificarea datelor cu caracter personal în situația depistării erorilor de prelucrare, dreptul de a cere ștergerea datelor cu caracter personal din arhiva Prestatorului, dreptul la opoziție împotriva prelucrării datelor cu caracter personal, dreptul de a obține din partea societății prestatoare o adeverință cuprivire la prelucrarea și modul de prelucrare sau neprelucrare a datelor cu caracter personal, dreptul la opoziție cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (ANSPDCP) și de a se adresa instanțelor competente în caz de încălcare a drepturilor de mai sus.
    2. În principal, datele cu caracter personal ale persoanelor fizice sunt prelucrate strict în scopuri legitime și necesare pentru a putea efectua prestarea serviciilor contractate și pentru a urmări executarea conformă a obligațiilor asumate de către partea contractantă. Datele cu caracter personal prelucrate în vederea executării contractului sunt numele, prenumele, adresa contractuală, datele de contact ( e-mail, adresă site web, telefon ).
    3. În urma înștiințării cu privire la drepturile pe care le are în temeiul Regulamentului UE 2016/679, prin încheierea prezentului contract, beneficiarul confirmă în mod expres că este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de mai sus.




    Prin semnarea electronică de mai jos, sunteți de acord cu termenii și condițiile prezentului contract. Cel puțin un tutore legal trebuie să semneze contractul.

    [signature* semnatura color:#fff background:#333333]